با امضای تفاهم‌نامه میان بانک تجارت و شرکت پروازکاران

تکنوتجارت، سهام‌دار پروازکاران شد

عصر دیروز، در مراسمی با حضور عضو هیات مدیره بانک تجارت، معاون راهبری بازار و توسعه کسب و کار این بانک و مدیرعامل شرکت توسعه کسب‌وکارهای نوگرای بانک تجارت (تکنو تجارت) تفاهم‌نامه همکاری با شرکت پروازکاران به امضا رسید.

 

به گزارش روابط‌عمومی «تکنوتجارت» بر اساس این تفاهم‌نامه که حمیدرضا شریفیان، معاون راهبری بازار و توسعه کسب و کار بانک تجارت و علیرضا کاراندیش، رییس هیات مدیره شرکت پروازکاران آن را امضاء کردند، شرکت تکنوتجارت به نمایندگی از بانک تجارت، وارد روند سرمایه‌گذاری این شرکت شد.

پروازکاران، شرکتی است که در حوزه Market Place و سامانه‌های بازارگاهی فروش اینترنتی بلیط هواپیما فعالیت دارد و نرم‌افزارها و پلت‌فرم‌های مختلفی در حوزه صنعت فروش بلیط هواپیما را طراحی کرده‌اند.

بر اساس این تفاهم‌نامه و قرارداد سرمایه‌گذاری که به امضای حمید علی‌محمدی، مدیرعامل تکنوتجارت و مدیرعامل شرکت پروازکاران رسید، شرکت تکنوتجارت به عنوان سهام‌دار بخشی از سهام‌های شرکت پروازکاران معرفی شده و در قبال آن بانک تجارت، زمینه توسعه ارتباط بین آژانس‌های فروش بلیط هواپیما و شرکت‌های هواپیمایی را تسهیل خواهد کرد تا فرآیند فروش بلیط با قیمت مناسب که تا پیش از این در اختیار چند شرکت خاص بود، از انحصار خارج و توزیعی همگرا و یکنواخت در حوزه فروش بلیط هواپیما به وجود آید.

 

برچسب ها :
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

نظرات کاربران