دوازدهمین دوره هاب سرمایه‌گذاری شریف در مرحله فراخوان ثبت‌‎نام است

تکنوتجارت در هاب سرمایه‌گذاری شریف

دوازدهمین دوره هاب سرمایه‌گذاری شریف در ۹ محور اصلی از جمله فین‌تک در مرحله فراخوان ثبت‌نام است. تکنوتجارت در هاب سرمایه‌گذاری شریف به سبب تفاهم‌نامه‌ای که با مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف (مجری هاب سرمایه‌گذاری شریف) منعقد کرده است به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران حوزه فین‌تک حضور دارد.

 

 

 

محورهای حوزه فینتک در هاب سرمایه‌گذاری شریف

• فناوری‌های نوین بانکی
• بانکداری باز
• تامین مالی
• فناوری‌های مالی و حسابداری
• بیمه
• پرداخت

 

ثبت نام و اطلاعات بیشتر

فراخوان ثبت نام در هاب سرمایه‌گذاری شریف پس از نشست خبری در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۱ شروع شده است و در حال حاضر در مرحله فراخوان قرار دارد. مهلت ثبت نام اعلام شده تا ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ است. صاحبان ایده و کسب‌وکار می‌توانند با مراجعه به سایت این هاب به نشانی vccup.sharif.ir اقدام به ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد کنند. هر ایده یا طرح پس از طی کردن مراحل مختلف از جمله عارضه‌یابی، غربالگری،‌ ارزیابی، اصلاح طرح، راهبری و … آماده ارتباط با سرمایه‌گذاران و دیگر فعالان بزرگ بازار خود می‌شوند. حضور در این هاب، حلقه‌های اتصال ارزشمندی به دنیای کارآفرینی و سرمایه‌گذارها را در اختیار کسب‌وکار‌های نوپا می‌گذارد. تکنوتجارت در هاب سرمایه‌گذاری شریف همراه کارآفرینان جوان است.

 

سوابق هاب سرمایه‌گذاری شریف

از جمله کسب‌وکار‌هایی که با کمک این هاب رشد و توسعه پیدا کرده‌اند می‌توان به تپسل، کوئرا، همراه مکانیک، سلام سینما، پونیشا، کشمون و کلیک یاب اشاره کرد. امید است در این دوره نیز با حضور حامیان بزرگ دولتی و غیردولتی، به رشد و توسعه کسب‌وکار‌های بیشتری منجر شود.

برچسب ها :
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

نظرات کاربران