فضای کار اشتراکی

دسته بندی مرکز نوآوری تکنوتجارت

اگر دنبال فضای پربازده‌تر، کم‌هزینه‌تر و نوآورانه برای کار هستید، فضای کار اشتراکی همان چیزی است که نیاز دارید. فضای کار اشتراکی تکنوتجارت، محیطی الهام‌بخش برای متخصصان فینتک و تجارت الکترونیک فراهم کرده‌است.

شما با حضور در فضای کار اشتراکی تکنوتجارت، فرصت‌های کاری و ارتباطات مفیدی به دست می‌آورید و مجال یادگیری از متخصصان را پیدا می‌کنید. عضویت در فضای کار اشتراکی تکنوتجارت، شما را در جریان پروژه‌های روز حوزه فینتک قرار می‌دهد و می‌توانید ایده‌های کسب‌وکاری‌تان را بهبود بخشید و همکاری‌های موثر ایجاد کنید. استارتاپ‌ها، فریلنسرها و پیمانکاران مستقل می‌توانند با حضور در فضای کار اشتراکی تکنوتجارت، از امتیاز دریافت منتورشیپ، مشاوره تامین سرمایه و عضویت در شبکه ارتباطی غنی تکنوتجارت در حوزه بانکداری، فینتک و تجارت الکترونیک بهره ببرند. خدمات مشاوره و منتورینگ تکنوتجارت در طیف گسترده‌ای از مسائل کسب‌وکارها همچون مسائل حقوقی، توسعه بازار، بازاریابی، روابط عمومی، منابع انسانی و… برای اعضا قابل استفاده است. اعضای فضای کار اشتراکی تکنوتجارت همچنین دارای اولویت ویژه برای شرکت در کارگاهها و کلاس‌های آموزشی و دریافت خدمات مشاوره کسب وکار در حوزه‌هایی همچون حوزه حقوقی، فنی، روابط عمومی و تولید محتوا هستند

ما ساعات کاری مرکز را از 8 صبح تا 10 شب در نظر گرفته‌ایم و می‌توانید ساعات کاری‌تان را منعطف تعریف کنید و در بین ساعات کاری، از فضاهایی که برای اوقات فراغت و استراحت در نظر گرفته‌ایم، استفاده کنید. این انعطاف زمانی باعث افزایش بازدهی می‌شود زیرا تعادل بهتری میان زندگی و کار را برای اعضا میسر می‌کند.

 

 

دفاتر مجهز خصوصی و عمومی:

دفاتر اداری یکی از عمده‌ترین هزینه‌های کسب‌وکار هستند و تعجبی ندارد که فضاهای کار اشتراکی هرروز محبوب‌تر می‌شوند. برای کسب‌وکارها فضاهای کار اشتراکی جایگزینی منعطف‌تر و مقرون به صرفه‌تر برای دفاتر سنتی هستند. برای کارمندان هم فضاهای کاری اشتراکی راه فراری از فضای ادارات سنتی است. مهم نیست گروه شما بزرگ است یا کوچک؛ دفاتر شرکتی تکنوتجارت نیاز شما را فراهم می‌کنند و از انرژی و هزینه‌های راه‌اندازی دفتر مثل نظافت و تعمیرات، IT و تأسیسات کم می‌کنند. در دفاتر شرکتی تکنوتجارت، همه چیز آماده است و شما می‌توانید فقط روی کارتان تمرکز کنید.

 

برخی زیرساخت‌های مشترک:

اتاق جلسات

اینترنت پر سرعت

فضای استراحت و سرگرمی

کافی‌شاپ

پذیرایی رایگان

خط تلفن و کدپستی اختصاصی

 

 

آدرس: میدان آزادی، اتوبان لشگری، بعد از ایستگاه مترو بیمه، نبش بیمه سوم (رستمی)، کارخانه نوآوری تکنوتجارت

شماره تماس: 02191001041

آدرس روی نقشه گوگل

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

نظرات کاربران